Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ten BAN také ale funguje hlavně tehdy, když ti někdo nahlásí příspěvek či komentář jako závadný. A vzhledem k tomu, že zrovna ti, u kterých k tomu došlo byli často nahlašovaní, protože se ne každému jejich názory líbily, tak není divu.

Nijak to tim samozrejmě neomlouvám, protoze je to přesně tak, jak Eva píše.

7 0
možnosti
MT

To jak se blizime tomu vrcholu celosvetove demokracie a svobody. Obavam se ze Facebook je osa zla.

20 0
možnosti
PK

..a já myslel,že to funguje jen v Německu po nové cenzurní legislativě...

24 0
možnosti
TM

Já to tedy zkusil už ráno, když to hlásala Šichtařová, napsal jsem Tommy Robinson asi pětkrát a ban furt nic.

1 1
možnosti
ES

Jen počkejte až na vás dojde řada. Mně přišel bam za půl roku starý článek z britského tisku.

12 0
možnosti
AL

Zasloužená karma.

R^

42 0
možnosti
KT

A co s tím?

Zlynčovat Zuckerberga?

Říct mu: "Milý Zuckerbergu, vykašli se na politickou cenzuru!"

Já na facebooku nejsem a je mi úplně jedno, jestli je na facebooku politická cenzura, nebo ne.

3 30
možnosti
ES

Nejdřív přišli pro komunisty,

a já jsem se neozval, protože jsem nebyl komunista.

Pak přišli pro Židy,

a já jsem se neozval, protože jsem nebyl Žid.

Pak přišli pro odboráře,

a já jsem se neozval, protože jsem nebyl odborář.

Pak přišli pro katolíky,

a já jsem se neozval, protože jsem byl protestant.

Pak přišli pro mě

a tehdy už nezbýval nikdo, kdo by se mohl ozvat.

To, že VÁM je nějaká svoboda slova a politického přesvědčení jedno, nijak nepřekvapí. Vaše vizitka.

53 0
možnosti
  • Počet článků 85
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6318x
Chodím po světě, dívám se a ptám se. Jak to všechno funguje? Proč píšou noviny to, co píšou? Co bylo předtím? Jaké jsou souvislosti? A komu to prospěje?  Kdo se ptá, nezůstane hloupý. Kdo se ptá, nemusí se nechat vést a věřit. Kdo se ptá, najde svoji vlastní cestu. Jdete se mnou?

Seznam rubrik