Sobota 4. dubna 2020, svátek má Ivana
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Sobota 4. dubna 2020 Ivana

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R64a32d50e22k 18K80o64h82u92t 8513549617927

To jak tady pan Bohoněk napsal, že zveřejněním informací ze soudního jednání lze toto jednání ovlivnit natolik, že obviněný i přes veškeré důkazy může být osvobozený by mohlo být návodem pro ostatní obviněné. Obviněný má zákonné právo nahlížet do spisu. Takže jen zařídí zveřejnění věcí ze spisu a ruphotyboty následuje osvobození...

+2/0
11.4.2019 19:53

T56o29m38á85š 76S23r13b24a 4300422130578

Teď by mně zajímalo v čem jste potom lepší vy - co tu píšete na podporu TR. Pirátům se nelíbí TR - tak to napsali - bez urážek. Vám se nelíbí piráti a začnete tady hulákat a nadávat do feťáků, komunistů apod .... Asi vás musí děsně štvát, že zatím co vy si tu jen pindáte na fóru a nic z toho ;-O;-D - tak oni mají tu moc s tím co se jim nelíbí něco udělat..

Tak mi to prosím vysvětlete - V ČEM jste lepší ???

0/−4
11.4.2019 10:08

E11v72a 25S17v57o83b60o63d75o56v83á 2210888898889

V tom, že nechceme nikomu zakazovat možnost veřejnéjho projevu, třeba? V tom, že kritizujeme totalitní praktiky, které se velmi podobají těm, co dobře známe z nedávné minulosti? Pokud nechápete rozdíl mezi kritikou a umlčováním, tak je to jako byste nechápal rozdíl mezi disidentem a totalitním režimem. Je to vůbec možné?

+10/0
11.4.2019 12:48

T76o62m52á37š 38S46r36b40a 4970972930528

Piráti naprosto veřejně napsali svůj názor = veřejně se projevili (nepsali anonymně - psali to pod svými jmény) - a vy o nich začnete psát jako o udavačích a práskačích a určitě by jste jim to nejraději zakázala - přesně to co "NECHCETE" dělat...

Možná pro upřesnění - nereagoval jsem na Váš článek, ale na to co tu píší lidé do fóra. Váš článek mi za to nestojí Rv - ale nedokážu pochopit "malý" lidi co jsou plný nenávisti a ventilují si to tady siláckými kecy na fóru ;-)

0/−4
11.4.2019 14:41

J90i13ř91í 44V89o46n64d17r18á48č74e44k 5676924960264

Nejznámějším udavačem a synonymem práskačství nebyl anonym ale konkrétní člověk Bretschnieder. Tohle vám kulhá...

+3/0
11.4.2019 14:53

T98o45m26á95š 85S34r36b61a 4770142730218

Tím jsem reagoval na připomínku pan Svobodové - napíše, že nechce nikomu zakazovat možnost veřejného projevu, ale když se někdo veřejně projeví, tak napíše přesně takový typ článku jaký sama kritizuje...

Pro mě prostě známka pokrytectví...

0/0
12.4.2019 6:34

J73i41r26i 19C62e41e 5695601822228

Piráti se "veřejně projevili" jako bolševici, kteří aktivně vystupují proti svobodě projevu někoho, jehož názory nesdílí. Jestli tak učinili anonymně, nebo pod svým jménem je irelevantní. Nechápu co chcete zpochybňovat na tom, že vystupují jako udavači.

Navíc jestli jste si nevšiml, tak Bartoš imrvére uráží své oponenty jako fašisty a nácky, přesně podle svých komunistických vzorů.

+9/0
11.4.2019 15:34

P92e73t33r 82T79o38m87e17k 1696442480191

R^R^R^Přesně

+4/0
11.4.2019 16:17

T40o62m80á96š 66S66r76b40a 4650842720528

Já to moc nesleduji, ale z toho co je v článku mi nepřijde, že by Piráti zakazovali někomu se svobodně projevit. Nikde tam není: Nechceme aby TR vystoupil zakažte/me mu to - píšou jen, aby lidi (Ti co zřejmě sdílí stejný názor) akci nepodpořili, nebo se jí neúčastnili.

A jestli jsou tohle dva "nejúděrnější" články oné fanatické činnosti a jednodenní kampaně, které se pořádající kampaně zalekl - tak moc nechápu že je tam kde je...

Teď bych se rád vrátil k mojí otázce (protože o tu mi šlo) - V ČEM JSTE LEPŠÍ?

Článek paní Svobodové je pro mě na stejné úrovni toho co napsal Kopřiva.

Stěžujete si tady, že Bartoš uráží své oponenty jako fašisty a nácky, ale co děláte vy - nadáváte jim do bolševiků - zesměšňujete je (digitální Khmérové - btw ten se vám povedl :-))

Prostě stojíte na druhé straně barikády a děláte úplně to samé co kritizujete u těch na druhé straně.

Když chcete někoho / něco kritizovat měl by jste být morálně výš - takhle to je jako když zloděj křičí chyťte zloděje...

0/0
12.4.2019 6:59

J42i75r31i 65C81e35e 5335461422858

Já na rozdíl od Bartoše nebráním ultralevičákům ve svobodném projevu. Naopak, čím víc se budou projevovat, tím dřív jejich voliči pochopí, co to je za matroš, a že tudy cesta nevede.

Používat satiru, ironii a nadsázku vůči názorovým oponentům je součástí svobody projevu, stejně jako adekvátní hodnocení jejich politických projevů... Které ze všeho nejvíce připomínají svazácké eskapády Pavla Kohouta.

Bartoš a pol. si vybrali sami, že místo diskuse budou nálepkovat. Nemohou tedy očekávat, že oponenti se budou vůči nim chovat korektně.

+1/0
12.4.2019 9:34

T51o52m72á12š 53S97r73b70a 4440392710648

Tak znova: v článku paní Svobodové jsem nikde neviděl že by bránili projevu. Pan Robinson si může mluvit kde chce a kam ho pozvou - nikdo mu v tom nebránil - konferenci zrušil pořádající.

A k nálepkování: Bolševici, udavači, feťáci, sprejeři, smažky, Děti z lavic - to jsou nálepky Vás a podobných diskutujících.

V podstatě děláte to co sami kritizujete - viz celý článek paní Svobodové. Vadí jí, že Piráti žalují, tak žaluje taky.

Celkem dobře to zde napsala Olga Pavlíková: Kdyby byl článek pojat jako informace o aktivitách tohoto Robinsona a o hrubé neiformovanosti našich poslanců, pak by byla karma. Označovat někoho za udavače je silné a zde neoprávněné obvinění

0/0
12.4.2019 10:25

J11i62r37i 64C74e13e 5825521552188

Udavač není nálepka, ale popis činnosti Bartoše et comp.

0/0
12.4.2019 12:24

T11o79m50á14š 16S31r34b43a 4210122750538

Takže napsání informací, které jsou o někom už známé je udavačství??

Chybí tomu logika...

0/0
12.4.2019 13:38

J21i38r34i 63C22e78e 5665941502428

Takže znovu:

já nesepisuji požadavky předsedovi poslanecké sněmovny, aby zabránil Bartošovi v jeho projevech na parlamentní půdě, protože mám subjektivní pocit, že jde o

- ultralevicového extremistu s vazbami na

- teroristické organizace (Antifa),

- organizované kriminální skupiny (Klinikáři),

který představuje ohrožení demokracie.

Až to budu dělat, tak je možné mě legitimně označit za udavače.

Když to píšu do veřejné diskuse, tak jde o kritiku s použitím adekvátních výrazů, která je vyjádřením politického pluralismu, reprezentujícím celé spektrum politických postojů a názorů.

0/0
12.4.2019 13:47

T80o77m74á67š 37S26r60b29a 4620892390438

Četl jste vůbec ten článek??

Pokud mi tam ukážete kde Bartoš nebo Kopřiva požaduje zabránění projevu TR, tak před Vámi smeknu klobouk a uznám svou chybu - já to četl několikrát a nikde jsem to tam nenašel...

Oba píšou ultrapravicový aktivista / kriminálník (myslím že jediný o čem můžeme diskutovat je předložka ultra- ale myslím že by se za ní TR nezlobil, protože tak prostě jedná a neskrývá to).

0/0
12.4.2019 14:14
Foto

P50e91t61r 48J90o51h45n 3116277680871

Děti ze školních lavic a mixážních pultíků do politických lavic. ;-D

+2/0
11.4.2019 3:15

J51a98r40o20m89i14r 85N59o66v67a98k 1713394475930

Kdokoliv dá hlas této rudozelené sebrance je buď mladý, nezkušený a obelstěný blb .. a nebo jen blb. Jiná varianta není možná.

+11/0
10.4.2019 7:48

J18i81ř90í 49D85a23n77i87š 5411118722862

Nesouhlasím, ještě je volí lidé (zejména mladí), pro které je internet velmi důležitou součástí života a nechtějí, aby byl internet zničen snahami nenažraných dinosaurů autorského práva, kteří se nejsou schopni přizpůsobit nové době.

Já sám jsem je kvůli tomu doposud volil, ale jelikož jsem fanoušek pana Robinsona, končím s tím. A tím pádem už mi žádná pro mě volitelná strany nezbývá.

+1/−2
10.4.2019 12:41

G24u59s49t25a21v 88K27ř26í38ž 5852495395576

Dosud jsem Piráty považoval za lidi s občas dobrými nápady a jakžtakž snesitelnými názory. Ovšem při čtení vyjádření Ivana Bartoše a Františka Kopřivy mi běžel mráz po zádech. S touto partou jsem definitivně skončil. Věřím však, že svobodou internetu by se mohla zabývat i jiná strana. Nejít vůbec k volbám je škoda. Volme alespoň nejmenší zlo.

+7/0
11.4.2019 6:26

J14i78r75i 81C92e88e 5195531572378

Já chápu, že Digitální Khmerové považují TR za pravičáka... Třeba ta kauza s hypotečním podvodem... Který spočíval v navýšení vykazovaných příjmů (zvýšení daňového základu) tak, aby TR dosáhl na hypotéku.

Jaké byly důsledky tohoto nebezpečného a odporného kriminálního jednání? Krom toho, že hypotéka byla bez problémů i s úroky splacena, zaplatil TR zaplatil vyšší daň z příjmu.

Chápu, že takto odsouzeníhodný projev pravicového extrémismu nemohou spořádaní sympatizanti pražské Kliniky a levicových bojůvek tolerovat a musí udělat vše, co je v jejich silách, aby někomu tak nebezpečnému zabránili promluvit.

Slušný člověk daně přece neplatí, ale čerpá dotace, nemovitosti nekupuje, ale obsazuje (nově: demokratizuje) a ženu a tři děti mají jenom neonacisté.

+39/0
9.4.2019 11:58

J28a35n 29H12a42v73r21á97n19e26k 9270709106

Digitální Khmerové ;-D R^

+10/0
9.4.2019 13:13
Foto

M27i52l86o81s21l31a64v 31D42o61u91b80r43a11v15a 1481229625434

někde jsem četl, že jsou to bolševici, co chtějí, aby v gulagu byla wifina zadarmo.

+3/0
9.4.2019 20:14

J31a89n 91V86y83s52k27o87č40i22l 6402430786574

Jo, zadarmo, ale s čínský firewallem.

+2/0
11.4.2019 21:44

J39a15n 16Z97í32m91a 3153845733377

Tak to je asi třeba na Piráty prásknout, co plánují udělat na DPP kterého se zmocnili pomocí zmanipulovaných auditú pana Wágenknechta....

+2/0
8.4.2019 15:47
Foto

M31a97r71i15e 58V95o62ř83í14š77k95o62v94á 5942362775471

Vážená paní Svobodová, jistě nepatřím mezi ty, kteří by snad souhlasili s dojmem legitimizace zla v naší společnosti, s dojmem, že vláda práva povlává někde v přítmí. Ale po přečtení Vašeho článku se dívám, co jste jeho napsáním podpořila ? Všichni lidé mají jistě právo vyjadřovat se svobodně, to samo o sobě ale ničemu nepomůže, když budeme jen akcelerovat boj a záporné emoce svoje i v druhých. Strach, pohodlnost a lenost vedou totiž hlavně k nedostatku odvahy ke zdravé sebereflexi. Nám všem proto přeji vidět nejprve sebe samé, a Vám přeji upřímně z toho přítmí (fotky) povystoupit ke světlu. S úctou R^.

+1/−19
8.4.2019 15:34

J43a11n 48Z60í47m64a 3533755433157

Prokazujete vzácnou schopnost nevidět fakta !

+15/0
8.4.2019 15:45

M64a20r73t26i45n 26R64o65h85o80v22s38k43ý 6587565393116

Paní Voříšková (dle mého názoru) chtěla napsat, že p, Svobodová má naprostou pravdu, ale není hezké to říkat, když jsou Piráti tak sexy a in.

+17/0
8.4.2019 23:21

J61a75n 19V21y71s53k53o71č83i34l 6752830436284

Tak světlu vstříc! ;-D

0/0
11.4.2019 21:47

J38a24k90u97b 72B39o60h60o46n40ě38k 8505966359157

Za dlouhé roky asi nejpokrytečtější článek, co jsem tady měl možnost číst.

V podstatě není o ničem jiném než o obřím nafouknutí pravdivých výroků - tedy jejich dohnání do parodického extrému. Dál dává hanobící označení lidem, kteří se údajně provinili tím, že dávali někomu hanobící označení (která jsou mimochodem pravdivá a jasně prokazatelná a to jak pravicový extrémismus tak kriminální minulost) a celé to obhajuje událostí, v jejímž vyštřování a odhalování měl tenhle člověk přinejlepším velmi marginální roli a vesele to ignoruje jiné případy, kdy sám naopak svým lhaním jiné poškozoval.

+7/−31
8.4.2019 10:04

D66a88n14i17e63l 90M10a33g93n92u66s 4293545614907

Proč tedy, když řeknu o V. Havlovi, že to byl kriminálník, se spustí takový řev? Vždyť to je přece pravda, ne? Taky seděl v base, kde se měl mimochodem jako prase v žitě.

Tolik k tomu pokrytectví.

+33/0
8.4.2019 14:56

J88a81n 51R62i83c23h52t60e82r 5982492113395

Protože p. Havel je modla konce 20. století, stejně jako T.G. Masaryk poloviny první. Kdo vám dneska nahlas řekne, že to byl T.G.M.) krom jiného také mstivý stařík, který vesele rozděloval českou politickou scénu podle osobních sympatií a antipatií? Nikdo, jen občas o tom padne zmínka třeba na vysoké škole, ovšem jen jako perlička... nebo že byl zastáncem autonomie v rámci Rakousko-Uherska a k myšlence republiky se připojil až mnohem, mnohem později? Jsou to drobnosti, ale dělají ze zbožštělého idolu člověka.

A stejně tak se nemluví o tom, jak žil Havel za socialismu, ať už ve vězení nebo na svobodě:-)

+10/−1
8.4.2019 15:05

D78a81n30i55e28l 66M26a44g70n75u79s 4363375904957

To je mi jasné. Potom ale takové lidí nemohou někomu jinému vyčítat pokrytectví.

+1/0
8.4.2019 15:40

H14a16n19a 16Z98a54m51r56a97z44i51l90o23v38á 9305180246891

A jak žil, jestli nám to můžete napsat?

0/0
8.4.2019 15:45

R69a53d22e71k 20K11o87h44u56t 8273169717357

Tak údajně chlastal první ligu.

0/0
10.4.2019 12:53

H55a32n56a 55Z76a89m42r11a84z37i34l31o21v75á 9745120156491

Noa? To dělá kdekdo. Ale málokdo k tomu dokáže něco navíc. ;-)

0/−1
10.4.2019 16:36

R66a65d45e67k 46K83o42h94u17t 8283639967337

Ptala jste se jak žil. Chlastání první ligy je jedním z atributů, dle kterých se na život člověka dívá okolí. Jen jsem vám odpověděl, nic dalšího jsem neřešil. A co dokázal? Víceméně byl ve správnou dobu na správném místě a uměl se v rámci tehdejších požadavků správně prezentovat. Na rozdíl od jiných, kteří na tom byli podobně jako on.

0/0
11.4.2019 19:50

H50a36n18a 95Z68a66m81r53a28z80i87l83o25v86á 9505980346221

Ano, zmínil jste jednu z těch stránek, které v kontextu, o jakém se tu bavíme, je nepodstatný. Taky byl na ženské. Noa?

A být připraven ve správnou dobu na správném místě je jednou z věcí, která tvoří historické osobnosti. Takže mohl dokázat to, že nám doteď dělá ve světě dobré jméno a ještě nad námi nezlomili hůl - navzdory chování jeho nástupců.

0/0
13.4.2019 17:32

J41a51k76u48b 16B88o86h84o72n23ě81k 8815236479877

A/ jestli neumíte rozlišit mezi uvězněním z důvodu politických aktivit jako je podepsání Charty 77 a uvězněním kvůli opakovaném narušování soudních procesů, kde zcela vážně hrozí, že čistě jenom kvůli tomu nedojde k odsouzení, tak máte buď docela problém s vnímáním legality a nebo úmyslně trollíte

B/ pokrytectví se týkalo to, že lidi co neudělají nic jiného, než že o někom řeknou dva fakticky ověřitelné výroky a v návaznosti na to upozorní, že by to lidé měli mít na paměti, pokud se rozhodnou jeho přednášku navštívit, jsou najednou označeni za udavače nebo normalizační kádry. Tedy krok ještě horší než to, co udělali oni sami.

+4/−17
8.4.2019 15:15

D14a83n93i12e79l 16M45a32g95n48u83s 4563825304957

Pokud někdo seděl ve vězení, tak se o něm snad dá říci, že byl ve vězení, ne? Podle tehdy platných zákonů to bylo i legální (tim netvrdím, že ty zákony byly dobré), takže s vnímáním legality má problém někdo jiný.

+11/0
8.4.2019 15:43

J91a95k82u15b 31B55o55h11o30n28ě18k 8835936689707

Dá s o něm napsat, že byl ve vězení. To ale není totéž jako o někom napsat, že je kriminálník. To slovo neoznačuje automaticky každého, kdo někdy byl zavřený ve vězení.

+1/−10
8.4.2019 17:10

M45a66r50t95i21n 12R55o95h54o16v95s28k80ý 6987315423146

T. Robinson byl uvězněn naprosto z politických důvodů. Jestli to nechcete vidět tak to samozřejmě neuvidíte. Ale každopádně jsou buď kriminálníci oba, nebo ani jeden.

+20/0
8.4.2019 23:18

J63a75k31u85b 97B18o25h42o57n81ě73k 8825706319507

Viz. nahoře. Opakovaně narušoval průběh soudního jednání zveřejňováním informací, které ten proces mohly ohrozit. V podstatě jenom kvůli němu vážně hrozilo, že viníky by sice mohli usvědčit, ale stejně by je museli pustit. A to jenom kvůli tomu, aby si nahnal popularitu. S politikou to nemá vůbec nic společného.

+1/−11
9.4.2019 9:21

J63i34r13i 26C15e85e 5195931462988

Opakovaně lžete. Průběh jednání nelze narušit mimo soudní budovu.

+15/0
9.4.2019 11:59

J37a98k35u36b 74B12o97h85o14n29ě28k 8475846469587

Lžete jedině vy a nebo se pletete do věcí, kterým nerozumíte. Zveřejňováním informací od soudu to samozřejmě jde. Proto tam taky nemají média přístup.

0/−9
9.4.2019 12:39

J35i63r63i 30C80e23e 5825831542638

Jak se dají "zveřejňovat informace od soudu", když stojíte na ulici?

Asi dost těžko.

Na účelovost obvinění poukázal odvolací soud, který přímo konstatoval nesmyslnou kvalifikaci skutku, navíc šikanózní porušení procesních pravidel a práv obviněného, zejména práva na obhajobu.

Takže zatímco advokáty pákistánským pederastům platí stát, TR ten samý stát upírá právo na obhajobu.

Takovou justiční zvůli může obhajovat leda liberální aktivista.

+12/0
9.4.2019 16:40

H56a95n15a 36Z27a54m81r84a85z69i18l88o15v82á 9795740956651

̈Byl ve vězení za rvačku. V opilosti.

0/0
13.4.2019 17:39

H11a32n26a 48Z65a66m79r32a54z73i64l84o54v24á 9795720286161

Jako prase v žitě? Vždyť tam málem umřel.

0/−3
8.4.2019 15:44

D92a59n86i74e46l 62M98a75g50n46u58s 4803495164267

Nikdo ho nenutil tolik kouřit.

+8/0
8.4.2019 17:29

H26a81n32a 47Z17a40m47r56a93z98i18l29o11v25á 9935190426631

Neřekla bych, že nemlich ve vězení moc kouřil.

0/−1
8.4.2019 18:24

D73a80n46i78e36l 85M63a49g88n26u42s 4733735334577

Tak to byste "nemlich" myslela špatně.

+3/0
8.4.2019 20:02

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz