Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Hutný popis-karma. Osobně nemám rád i jen pouhé citové vydírání typu fotky utopeného chlapečka Aylana Kurdiho. Děti rozmašírované náklaďákem na promenádě v Nice už neukázali - a já dodávám, zaplaťpámbů. To není o zavírání očí. Viděl jsem kdysi spot proti fyzickému týrání dětí v rodině. Neuvěřitelně burcující. Nebyl v něm ani jeden drastický obrázek dítěte s podlitinami nebo zlomeninami. Celý spot byl kreslený a “veselý”, roztomilý panáček je tam disneyovsky přehnaně postupně bit (až se mu hlavička dokola třikrát zatočí), rozplácáván na placičku pěstí, pálen cigaretou (shoří, rozpadne se na popel a zase obživne), až ho neviditelný trýznitel skopne ze schodů a on se skutálí pod schody mimo záběr kamery. Kamera poodjede pod schody a my vidíme jen nohy panáčka. Ale už ne kreslené, ale reálné dětské nožičky. Nabitý sál na festivalu v Cannes, kde jsem spot viděl, znehybněl tou doslova hmatatelnou hrůzou.

Nebo jiný příklad, rozhodli jsme se před léty v podniku získat peníze pro dětské onkologické oddělení v Motole. Měl jsem za úkol k tomu natočit spot obracející se na klienty. Odmítl jsem zcela ve shodě se skvělým primářem Kouteckým točit bezvlasé bledé děti na hadičkách, natočili jsme jen pana primáře, jak kráčí prázdnou chodbou a hovoří o pomoci onkologicky nemocným dětem. Poslali jsme pak na jeho nadaci deset miliónů korun. Proto nemám rád citové vydírání, jaké si osvojila paní Šojdrová pro svou chladnou politickou kalkulaci. Chci pomáhat, nejen těm nejpotřebnějším, žádná europoslankyně ze mě nemusí okázale ždímat soucit a kárat mě, že ho nemám. Mám, ale nemám soucit s paní Šojdrovou, která mi diktuje, jak to mám dělat a jak jsem nelidský, když to neudělám podle jejího dojemného scénáře. A jako náhodou těsně před volbami.

26 0
možnosti
Foto

Zpráva Švédského státní ústavu soudního lékařství o výsledcích lékařského přezkoumání běženců, kteří o sobě tvrdí, že jim není 18 let. Zjistilo se, že 82,9 % z nich o svém stáří s největší pravděpodobností lže, přičemž je důvodné se domnívat, že počet díky nerozhodným případům může být vyšší.

Zdroj: https://ottocerny.blog.idnes.cz/blog/blog.aspx?c=619607&x=socialky_facebook_c

19 0
možnosti
Foto

Perfektně napsáno a vyargumentováno.

Karma R^R^R^

17 0
možnosti
PB

P85e10t94r 63B13u41r11i23a82n

18. 9. 2018 13:15

Souhlas, karma.

9 0
možnosti
FS

Jestli si to přečetla Šojdrová, tak se musí v kanceláři obracet ...

KARMA.

12 0
možnosti
OP

Díky za pěkný článek, výborně napsané!

20 0
možnosti
MN

Skvěle popsáno ... R^

19 0
možnosti

Karma, výborně napsáno.

22 0
možnosti
SN

:-)......Výborně napsáno! Jsem rád, že jste vzpomněl patera Vyklouze, (jak se u nás praví), s jeho strýčkem. Tož to byla vynikající akce, moc jsem se bavil ŠKoda, že nám neukázali jeho tetičku! R^R^R^V

25 0
možnosti
JH

J88a91k40u17b 17H57o86z53a

18. 9. 2018 11:46

Jen si dovolím poznamenat, že Kalousek svou tibetskou vlajku po posledním prohlášení Dalajlámy nejspíš ostentativně spálil. Je to přece zásadový chlap.

23 0
možnosti
Foto

Dalajláma ovšem řekl,že máme uprchlíky přijímat a vzdělávat....to je část citace,která se už "nehodila"...;-)

4 7
možnosti
  • Počet článků 85
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6318x
Chodím po světě, dívám se a ptám se. Jak to všechno funguje? Proč píšou noviny to, co píšou? Co bylo předtím? Jaké jsou souvislosti? A komu to prospěje?  Kdo se ptá, nezůstane hloupý. Kdo se ptá, nemusí se nechat vést a věřit. Kdo se ptá, najde svoji vlastní cestu. Jdete se mnou?

Seznam rubrik