- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Už jako dítko školou povinné jsem pochopil, že jestli filmy něco věrně zobrazují, tak je to duševní svět jejich tvůrců. Realitu odrážejí opravdu jenom výjimečně.
Kdo mu ty havloidní rejdy platí?Doufám, že nečerpá nějaké granty na ty h@....
Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.
Hezky napsáno.
Už od Českého snu mám z Klusákových výtvorů velice rozpačité pocity.
Vybrat si někoho slabého a s pocitem itelektuální převahy jím manipulovat a ještě vytvářet zdání objektivity mi přijde lehce nechutné.
Spíš než dokumenty, jsou ty Klusákovy filmy jeho osobní exhibicí.
Dnes jsem četl recenzi Daliborka, kde recenzent vyjádřil názor, že závěrečný Klusákův vstup do děje snad i považuje za autentickou reakci.
Tomu tedy absolutně nevěřím.
Ale abych Klusáka (s Remundou) jen nehanil. Ten ústřední song k Českému snu od Varhana Orchestroviče Bauera a Tomáše Hanáka je asi úplně geniální.
Lze nalézt na youtubu.
Skvělý blog, až jsem upřímně a z celého srdce zaplakal nad trudným osudem české společnosti terorizované agresivními "elitami".
Já to neviděl ale hňupů je tady v tom národě spousta, jako všude. Fáze přechod od opice k člověku ještě neskončila.