Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

M33i86l90a24n 59K49e87s81l

1. 6. 2018 22:57

V divadelní hře vytáhla nahá herečka z vaginy státní symbol, naši vlajku.Došlo prý tím k hanobení státního symbolu.Proč?Já jsem byl také ve vagině a také mne odtud vytáhly.Jsem také zhanobený?Mám se naštvat.Osmdesát let jsem si to neuvědomoval.Takových nás je více a všichni mlčíme.Až teď.Možná,že se k nám přidá i divadelní znásilňovatel. Je mnoho těch,kteří se tam cpou nazpět.I když už se tam těžko vlezou.Proč toto místo na těle ženy je schopné způsobit zhanobení státního symbolu,když my lidé odtud přicházíme na svět.

2 10
možnosti
PB

A kdyby si někdo ze zádele vytáhl fotku vaší matky, taky byste tomu tleskal? A důvod?

0 0
možnosti
  • Počet článků 85
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6318x
Chodím po světě, dívám se a ptám se. Jak to všechno funguje? Proč píšou noviny to, co píšou? Co bylo předtím? Jaké jsou souvislosti? A komu to prospěje?  Kdo se ptá, nezůstane hloupý. Kdo se ptá, nemusí se nechat vést a věřit. Kdo se ptá, najde svoji vlastní cestu. Jdete se mnou?

Seznam rubrik