- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Autocenzura zapracovala i v Bernardu. Té černošce je hodně přes 12, jinak by se ozvali další debilové, kteří by autorům podsouvali reklamu na znásilňování dětí. Některé komentáře pod původním článkem jsou ale pozoruhodné a svědčí o blbosti pisatelů. "S Bernardem jsem skončil" apod. Ten chudák si snad vybírá pivo podle reklam, a ne podle toho, jestli mu chutná.
Když byl v Lidlu v letáku svalnatý černoch, a kdosi se ozval, že se mu to nelíbí, tak to pěkně schytal. Rasista, xenofob, a kdoví co ještě, je přece úplně normální mít v Čechách v reklamním letáku černocha. Žádný vyzáblý Čech, nebo Čech s pivním bříškem neměl šanci protestovat, že ho pohled na vysportovaného černocha uráží. No, a sexy pin up černoška v reklamě vadí?? Když je navíc ještě kreslená? Milé dámy z Rady vlády, běžte dělat něco užitečného. Pochybuji, že je nějaká žena, kromě vás, kterou tato kreslenka genderově uráží.
A třeba proti té reklamě tuším bna pojištovn, kde je muž zobrazený ako totální debil nechopný ani dát prádlo do pračky bojovat budou taky ?
Namalovat zene na hlavu muzsky oblicej asi nebude genderova vyvazenost. nebo to byl vtip?
Pan ing. Bernard, je člověk pracovitý a má kolem sebe chytré lidi. Jeho reklamní kampaně jsou vždy nápadité a kdo se pohoršuje, ten by se měl nechat vyšetřit psychiatrem. Mě se líbí a celá rádoby vědecká skvadra úřadu vlády mě může být ukradená.
Je jasné, že je to záměrně provokativní kampaň, která má rozčeřit vody. A vida, podvedlo se.