Diskuse

Právo na cokoliv: Co mají společného obézní baletka a postižená modelka?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pokud se o svůj úspěch zaslouží vlastními silami, proč ne? Je nutno nad úsilím, vůlí a pílí ohrnovat nos či ret? To je zase druhý extrém...

Mezi lidmi jsou a budou rozdíly.

Může být kolikrát úspěšnější snaživý blbec, kterému nechybí píle a vůle se změnit. Kdežto geniální flákač v životě nemusí dosáhnout ničeho, protože se nesnaží a svůj talent promrhá...

2 1
možnosti

.... by mě zajímalo kdo ty kraviny vlastně vymejšlí?!,- spontánní národní recese dotlačila dřevo Pavláska na bednu ve společenským tanci,- temu rozumím! Ale aby sa někdo ukájel neustálým výběrem nejkrásnějších holek ze škaredince (?), to mi teda hlava nebere !

1 0
možnosti

Ono je to také částečně dáno jako "korektní" kompenzace dřívějsích panoptik a cirkusů, kam se lidé chodili dívat na všelijaké zrůdy, dnes osoby se ztíženou možností uplatnění.

1 0
možnosti

Márne premýšľam, ako dieťa dôjde k nápadu, že sa dnes, ako beloška, cíti byť černoškou. A ešte horšie chápem, ako presne treba takýto pocit v sebe vyfabulovať.

0 0
možnosti
Foto

Můj kamarád, když opakovaně neuspěl na sociálce - už nevím kvůli čemu - zatímco jeho romští spolužadatelé ano, rozhodl se dobrovolně, že se cítí být Romem. Teď už má dokonce i romskou národnost a nevěřili byste, jaké všechny dveře vám to otevře.

3 0
možnosti

Cháá, žádný takový článek mi nevezme můj muzikantský sen. Jednou si zahraji v Riu před plným stadionem, jako to dělají Iron Maiden. Sice mám kytarový prstoklad, za který učitelé řežou přes prsty i žáky začátečníky, mé charisma je proti tomu Dickinsonovu na bodu mrazu, neumím se pohybovat na velkém pódiu, na kytaře mám zrezlé struny a můj zpěv odmítali poslouchat už na školních besídkách, ale s trochou té nezištné aktivistické pomoci to dokážu.

6 0
možnosti
Foto

Mají společnou scénu za oponou a režii neschopných projektovat sama sebe v realitě. Tak se profilují skrze jiné, stejně okrajové významem.

4 0
možnosti